תקנון

תקנון ומידע שימושי - רכישת כרטיסים

ניתן לרכוש כרטיסים באתר האינטרנט המונגש שכתובתו: https://www.ico.co.il
1. לאחר הרכישה, תקבלו אישור הזמנה למייל איתו נרשמתם בעת הרכישה.
2. כרטיסי הכניסה למופע ישלחו בהודעת אס אם אס כ-24 שעות לפני תחילת המופע/הקונצרט, אותם תציגו בכניסה לאולם. 
3. שימו לב, המושבים המופיעים בהודעה זו אלו המושבים המיועדים לכם באירוע.  
4. הכרטיס אינו מהווה תזכורת.
5. הכניסה לקונצרטים לכל המשפחה ״פנטזיה״ מגיל 3 ומעלה. כל גיל חייב בכרטיס. 
6. פרטים נוספים ניתן לקבל בשירות לקוחות, בטלפון 03-5188845 שלוחה 1, 2.
7. הנחות לוועדי עובדים, מוסדות, ארגונים, קבוצות ומועדוני הטבה. ניתן ליצור קשר עם מנהלת השיווק במייל: cmo@ico.co.il או במחלקת שירות לקוחות במספר הטלפון: 03-5188845 שלוחה 1, 2
8. ביום הקונצרט ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר או בקופות (שעה לפני תחילת הקונצרט) בכניסה לאולם על בסיס מקום פנוי.
9. אם אתם זקוקים למקום ישיבה נגיש באולם, אנא ציינו זאת במעמד הרכישה.
10. עמלת ביטול – 5% ממחיר העסקה, או 100 ₪, הנמוך מביניהם.  
11. נוער/ חייל/ סטודנט עד גיל 30 /עולה חדש עד שנתיים בארץ– מתבקשים להציג תעודה בתוקף, בעת רכישת הכרטיס בהטבה על בסיס מקום פנוי ובעת הכניסה לאולם כדי ליהנות מהנחה/הטבה של קונצרטים ערב בלבד במידה ומפורסם! ההטבה משתנה מעת לעת יש להתעדכן באתר או בטלפון. (לא כולל קונצרטים לכל המשפחה ״פנטזיה״).

מנויים

1. מנויים ממשיכים - מקומותיכם הקבועים יישמרו עד ליום ראשון 1.8.24. לאחר תאריך זה המערכת הממוחשבת "תשחרר" אוטומטית את מקומותיכם.
2. מנויים חדשים - הטיפול בבקשותיכם ייעשה לפי תאריך קבלת טפסי הרישום במחלקת מנויים ולאחר שיבוץ המנויים הממשיכים. אנא התאזרו בסבלנות.
3. עונת המנויים 2023-24 תסתיים ב- 30.7.24. ניתן יהיה לממש יתרות במנוי עד לתאריך זה ולא תהיה אפשרות לממש זאת עבור העונה הבאה 2024-2025.
4. בסדרה העונה הקלאסית (קונצרטי ערב) והסדרה ״פנטזיה״ (קונצרטים לכל המשפחה) מוזמנים להשתבץ מראש לכל הקונצרטים לבחירה לפי כמות הקונצרטים במנוי שרכשתם.
5. כל הקודם זוכה במקומות טובים יותר! הזכות לשינויים שמורה.

 

ביטולים ושינויים:
1. ביטול קונצרט על ידי הלקוח במסגרת מנוי, יתאפשר עד 48 שעות לפני מועד הקונצרט בהודעה בכתב בלבד! למחלקת השירות באמצעות לשונית ״צור קשר״ באתר או במייל: crm@ico.co.il. הכרטיסים למועד אחר יהיו על בסיס מקום פנוי בלבד ולא על בסיס המקומות הקבועים.
2. אם לא הודעתם על ביטול עד 48 שעות לפני מועד הקונצרט, הדבר ייחשב כאילו צפיתם בקונצרט. 
3. אם ביטלתם עד 48 שעות לפני מועד הקונצרט, אנא דאגו להמיר את הכרטיסים לקונצרט אחר בעונת המנויים הנוכחית עד 30.7.24.
להזכירכם בזאת: לא ניתן להעביר כרטיסים שלא מומשו בעונה הנוכחית לעונה הבאה. אין החזר כספי על כרטיסים/מינויים שלא מומשו.
4. ביטולי כרטיסים בודדים/לא במסגרת מנוי, יתקבלו עד 72 שעות בימי עסקים, לפני מועד הקונצרט בהודעה בכתב בלבד! למחלקת השירות באמצעות לשונית ״צור קשר״ באתר או במייל: crm@ico.co.il  
ביטולי כרטיסים שנרכשו בכרטיס אשראי יחויבו בגין דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 ש״ח, הנמוך מביניהם.

 

כניסה לאולם
1. בתזמורת הקאמרית הישראלית מתחילים בזמן! אנו ממליצים להגיע כחצי שעה לפני תחילת הקונצרט. מאחרים יופנו למקומות פנויים באולם ויהיה ניתן להיכנס לאולם  אך ורק בין היצירות בקונצרט. לא יינתן פיצוי בגין איחור לקונצרט!
2. בהגיעכם למוזיאון תל אביב יש להציג את הכרטיס לסדרן בכניסה לאולם. על הכרטיס מוטבע ברקוד ייחודי שייסרק על ידי הסדרן ומקומותיכם יוצגו על גבי המסך.
3. בית הקפה של המוזיאון עומד לשירותיכם לפני תחילת האירוע. ניתן להתעדכן באתר המוזיאון. אנו מציינים בפניכם בזאת שאין לתזמורת כל קשר עסקי/מסחרי מולם, לכל בקשה בנושא, ניתן לפנות אליהם ישירות.
4. שימו לב, לא תתאפשר כניסת קהל לאולם עם אוכל ושתיה.
5. הכניסה עם נשק לאולם אסורה.
6. על כל באי המוזיאון לעבור בידוק בטחוני ולהישמע להוראות הסדרנים והמאבטחים.
7. חל איסור מוחלט לצלם תמונות ו/או וידאו במהלך המופע ללא אישור מראש ובכתב מהנהלת התזמורת הקאמרית הישראלית.
8. חל איסור מוחלט על הכנסת עגלות ילדים לאולם, את העגלות יש להשאיר במקום המיועד לכך בכניסה החיצונית מצד שמאל של אולם רקנאטי.
9. יש לכבות/להשתיק מכשירים סלולריים בכניסה לאולם הקונצרטים.
10. ברכישת המנוי/הכרטיס לאולם הנכם מאשרים שימוש בתמונות וסרטונים אשר יצולמו במהלך הקונצרט  ע״י הנהלת התזמורת לצורך פרסום ויחסי ציבור של התזמורת הקאמרית הישראלית.
11. בעת רכישת המנוי/הכרטיס באתר יש לציין ב-v שהנכם מאשרים קבלת פרסום, עדכונים שוטפים ומידע הקשור לתזמורת הקאמרית הישראלית באמצעות המייל, הודעת s.m.s  וואטסאפ.
12. במוזיאון פועל מיזוג אויר בכל ימות השנה. אנו ממליצים להצטייד בלבוש מתאים.
13. חניה (בוויז): ״חניון גולדה מוזיאון תל אביב. החניה בתשלום. 

 

נגישות ושרותים מיוחדים:
אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ושוויוני ועושים כל שביכולתנו כדי לאפשר גם ללקוחות עם מוגבלויות ליהנות מחוויית בילוי נעימה, עצמאית, מכובדת ושוויונית.

הנגשת מוזיאון תל אביב:

*שירותי נכים  *עמדה נגישה בקופות המוזיאון לבעלי כיסא גלגלים 
*עמדה נגישה בבית הקפה  *כניסה מונגשת לכניסה לאולם רקנאטי
*הוספת משטחי אזהרה לפני גרם המדרגות 
*מעליות שמגיעות מהחניון 
*לבעלי מוגבלויות גישה נוחה לאולם. כל המלווה אדם על כיסא גלגלים, יוכל להיכנס לאולם בלא תשלום. 
*אם אתם זקוקים למקום נגיש באולם, אנא ציינו זאת במעמד הרכישה. 
*מקומות מיוחדים שמורים לבעלי כיסאות גלגלים בשורה העליונה בכניסה לאולם. רכישת כרטיסים במקומות אלו יתבצעו טלפונית בלבד.
*ניתן לרכוש כרטיסים לכל עונת המינויים 2023-2024 גם באמצעות אתר האינטרנט המונגש שלנו:  www.ico.co.il 

שמרו על קשר והתעדכנו בקונצרטים המיוחדים שלנו באמצעות:
אתר הבית שכתובתו:  www.ico.co.il 
בפייסבוק – התזמורת הקאמרית הישראלית
הרשמו לקבלת ניוזלטר ועידכונים שוטפים באמצעות לשונית ״צור קשר״ בעמוד הבית של אתר התזמורת.

הרשמו בוואטסאפ ל - ״קהילת התזמורת הקאמרית הישראלית״ לקבלת עדכונים שוטפים, הטבות ומבצעים באמצעות לשונית ״וואטסאפ״ בעמוד הבית של אתר.
פניות טלפוניות ושרות לקוחות בימים: א’-ה’  בין השעות: 9:00-17:00, וביום ו’ או ערבי חג - בין השעות: 9:00-13:00 
03-5188845 שלוחה 1, 2 | וואטסאפ- 03-5188845 |  crm@ico.co.il  

ט.ל.ח. הזכות לשינויים שמורה לתזמורת הקאמרית הישראלית.

אנו‭ ‬מודים‭ ‬לכם‭ ‬על‭ ‬שבחרתם‭ ‬להצטרף‭ ‬למשפחת‭ ‬המנויים‭ ‬של‭ ‬התזמורת‭ ‬הקאמרית‭ ‬הישראלית‭,‬ ומאחלים‭ ‬לכולם‭ ‬עונה‭ ‬מוזיקלית‭ ‬נעימה‭ ‬ומוצלחת‭.‬

 

מערכת למכירת כרטיסים